bemutatkozó vagy micsoda

A legelső poszt! Nos, egy könyves blog már régóta nagy álmom, és végre valahára úgy döntöttem, belevágok. Sosem voltam jó a blogolásban... mindig hamar meguntam, vagy nem maradt időm eleget foglalkozni velük, satöbbi, satöbbi, úgyhogy fogalmam sincs, meddig fog tartani. Mindenesetre megpróbáljuk, aztán majd meglátjuk, mi sül ki belőle. :) Előreláthatóan a könyvértékeléseken kívül lehet megjelennek majd dorama, anime, manga, light novel, sorozat vagy videójáték posztok is, de ez még nagyon a jövő zenéje...

Rólam igazából annyit kell tudni, hogy (egyértelműen) szeretek olvasni, habár közel se jut rá annyi időm, amennyit szeretnék; animézni, koreai drámákat, egyéb sorozatokat nézni, és játszani. Jelenleg egyetemre járok, japán szakra az ELTE-re, szóval érthetően nagyon érdekel a Távol-Kelet, bár nem ilyen irányban szeretnék majd elhelyezkedni. Nagyon szeretek utazni, körülbelül az összes spórolt pénzemet utazásokra költöm, de sebaj, mert legalább tudom, hogy értelmes dolgokra költöttem el (bár ez is szubjektív... :D). Néha utazásos posztokat is olvashattok majd itt valószínűleg, pláne, ha lesz rá érdeklődés. :)

A kedvenc műfajaim, amiket szeretek olvasni, az a fantasy és a sci-fi, azon belül is nagy disztópia-fan vagyok, bár közel sem annyira, mint régen, de még mindig megmaradt a zsáner, mint afféle guilty pleasure nekem. Régen nagyon sok YA-t olvastam, az utóbbi 1-2 évben azonban elég válogatós lettem és kevésbé toleránsabb a hülyeségekre, van egy csomó pet peeve-em, amik élvezhetetlenné tudnak tenni egy könyvet nekem (ilyen pl. az instalove, a tipikus szexifiú-átlagos lány trope, és még sorolhatnám, de valószínűleg egyenként többet is meg fogtok ismerni az értékelések során). A mélyen elgondolkodtató, művészien megírt könyvek általában nem az én eseteim, sokszor unom őket, de ez nem jelenti azt, hogy még egy olyat se olvastam, ami tetszett volna. De azért jobban szeretem, ha egy könyv tele van akcióval, plot twistekkel, meg hasonlókkal.

Mást nem is nagyon tudok írni most hirtelen, ha sikerül elég sokáig vezetnem ezt a blogot, akkor úgyis több minden kiderül majd rólam. :)

ui.: annyira bántja a szememet az a nyamvadt x az url elején, de annyira ragaszkodtam ehhez az urlhez, hogy kénytelen voltam... x nélkül már foglalt volt, ráadásul úgy, hogy a blog már nem is létezik, mert törölve lett, de a blogger azért még foglalva tartja......... @ god why

sunny

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése