unboxing: augusztusi lightbubble doboz

Nos, igazán rendhagyó bejegyzés következik, ugyanis, mint a címből is kiderül, ez most egy unboxing poszt lesz. Ami azért rendhagyó, mert én sajnálom a pénzt (meg nem is igazán telik) ilyen subscription dobozokra (pedig irtó jónak néznek ki, főleg most, hogy van egy csomó könyves box itthon is!!!!), szóval akkor jogos a kérdés: honnan is lett BubbleBoxom?

Úgy, hogy tegnap az én legkedvesebb párom ezzel fogadott. Hát mit ne mondjak, alaposan lesokkolódtam, sőt, az elején le se esett, hogy mit tol az orrom alá! Mindketten szeretjük ugyanis a japán édességeket, és többször is rendeltünk már külföldről édességes dobozokat, és azok a dobozok teljes mértékben ugyanúgy néznek ki, mint a BubbleBoxok, és nem olyan rég volt, hogy édességet vettünk, ezért az első reakcióm az volt, hogy "jé, még van ebből?" (mert tudtommal már mind megettük), aztán rápillantottam a logóra és így... hé... ez nem a TokyoTreat logója.

... .... .... *hatásszünet* "ÚRISTEN, EGY BUBBLEBOX!"

Na, körülbelül így zajlott le bennem a felismerés. Tudniillik páromról, hogy utál olvasni, azt se tudja, mi fán teremnek a könyvek, ezért jó okkal dobtam el az agyam a doboz láttán, de annyira, annyira örültem neki, el sem tudtam mondani. Még az sem lombozott le, amikor megláttam az e havi kártyát, rajta az "Olasz kiruccanás" felirattal, ami elég vehemesen romantikus kötetet sejtet, én pedig nem igazán olvasok romantikust; szegény barátom is ott verejtékezett mellettem, hogy jaj, basszus, mi lesz, ha az e havi doboz pont romantikus könyvet takar.

De még ne siessünk ennyire előre. Gondolom, magától értetődő, de elmondom azért, hogy AKI NEM AKARJA LELŐNI MAGÁNAK A POÉNT, NE OLVASSON TOVÁBB! ;) (Durva amúgy, hogy mindig megnézem a BubbleBox unboxingokat, hogy mit takarnak a dobozok, most azonban csak Niitaa DarkBubble posztját néztem meg, szóval kivételesen magam sem tudtam, mit rejt a meglepi!)


Szóval, mint említettem, az e havi doboz jelmondata az "Olasz kiruccanás" volt, ami önmagában egy könnyed, utazós limonádékalandot ígér. Nagyon szép a doboz bemutató kártyája, olyannyira, hogy öntudatlanul is olvasni kezdtem a hátulján lévő szöveget, mire leesett, hogy BAKKER, ez a doboz tartalmát listázza! Abort mission, abort misson!


A legelső dolog, ami kiszúrta a szememet a dobozban, az egy party pohár (vagy hogyishívják ezeket :-D) volt, és egyben az egyetlen csalódást okozó darabja a boxnak. Ilyen poharam ugyanis rengeteg van itthon, és nem is valami nagy cucc, 400 forintért lehet venni a Pepcóban. Úgyhogy ezt valószínűleg nem igazán fogom használni, de mindenesetre a húgom örülni fog neki. :P A következő szembetűnő dolog egy szívecskés fényfüzér volt, aminek nagyon örülök, ugyanis IMÁDOM a fairy lightsokat, mindig is akartam egyet venni, de így már ezt se kell. Mondjuk azt nem tudom, hogyan varázsolom fel a falamra, de... az már az én gondom. A dobozban volt egy ajakápoló balzsam, ami nagyon jól fog jönni majd a hidegebb hónapokban, idén télen ki is fogyott az enyém, úgyhogy legalább ezzel sem kell foglalkozni. Az oldalára egy "mint to be balm" nevű szójátékos felirat van, ebből kitalálhatjátok, hogy mentaillatú. :D


Kaptunk két eredeti, olasz csokit is, egy tejcsokit és egy étcsokit, ezt rögtön meg is ettük, előbbit felajánlottam lovagias barátomnak, amúgy is jobban szeretem az étcsokit. :D Aztán volt még egy nagyon aranyos fagyi alakú toll, ami hála istennek nagyon vékony tintájú, szóval tuti használni fogom, bár nem igazán áll kézre, de amennyit én kézzel írok... arra pont jó lesz. :D

És akkor jöjjenek a doboz fénypontjai:


Az e havi lightBubble könyv Nicky Pellegrino: Olaszország, szeretlek! című romantikus... chick-lit...?... mindenesetre az biztos, hogy romantikus könyve, aminek nagyon gyönyörű a borítója! *.* Idén voltam először Olaszországban, úgyhogy eléggé jól jött ki, és még az írót is Nicky-nek hívják, ami majdnem az én nevem! :-D Mint említettem, nem vagyok oda a romantikus könyvekért, de ez egész jónak ígérkezik, ugyanis ha nem az unalmas Angliában vagy Amerikában játszódik, hanem egy olyan helyen, ahová szívesen utazgatnék, máris ad egy okot, hogy kézbe vegyem. Ez a könyv pedig még ínycsiklandó kalandokra is invitál minket... na, ha befejezem a Sötét játszmákat, valószínűleg el is kezdem majd ezt.

Az egyik kedvenc dolgom a boxból az egy macaronos, nagyon aranyos jegyzettömb, bár mégkönyvszütyő, amiket mindig is nagy esdekléssel nézegettem, csakhogy mivel Kindle-n olvasok kb. mindent, ezért pazarlásnak tartottam volna venni egyet. De most végre nekem is van!!!! És olyan kis vidám, nyárias színei vannak, nagyon tetszik. Kaptunk még egy nagyon szép könyvjelzőt, idézetekkel a könyvből, és persze az elmaradhatatlan írói levelet, amit azonban bevallom férfiasan, nem sikerült még elolvasni, ugyanis a betűtípus miatt elég nehézkesen lehet kibogarászni a szöveget. :D
fogalmam sincs, használni fogom-e egyáltalán, de nagyon szuperül néz ki, szóval én már elégedett vagyok. (Tudniillik rólam, hogy én is csak felhalmozni szeretem a szép jegyzetfüzeteket/tömböket/blah blah, odáig már nem nagyon szoktam eljutni, hogy használjam is őket.) A másik kedvencem pedig egy

A cicám sose hagyja, hogy rendesen képet készítsek...
Végszóul, nagyon boldog vagyok, ugyanis életem első meglepetés dobozát bonthattam ki. Nem valószínű, hogy valaha is a kezembe akad még egy, ezért különösen örülök, hogy megtapasztalhattam én is az ilyen csudijó (de valószínűleg sokszor elég haszontalan) doboz nyitogatásának örömét. <3



Köszönöm, hogy elolvastad, annak ellenére is, hogy fogalmam sincs, hogyan kell jó unboxing posztot írni,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése