top 5 szerda #6: könyvek, amiket levettem a várólistámról

Igen, valóban, kihagytam egy hetet... múlt héten nem sok időm volt a bloggal foglalkozni, ami szabadidőm volt, azt is olvasással töltöttem inkább (:D), meg nem is igazán voltak jó ötleteim a témához (a jövő klasszikusai), olyanok meg pláne nem, amiket a többiek el ne mondtak volna már, úgyhogy úgy döntöttem végül, a legjobb, ha skippelek egy hetet. A mostani témához azonban bőven vannak könyveim, szóval többet nem lazsálunk, jöjjön 5 könyv, amik a várólistámon voltak, de már többé nem is igazán akarom őket elolvasni!

(Az eheti top 5 szerda bejegyzéskép háttereit én fotóztam, jelenleg éppen Ausztriában vagyok Mayrhofen csodálatos városkájában, és gondoltam megosztom veletek, milyen gyönyörű helyen lopom a napot mostanában. :-D)

Lakatos Levente: Barbibébi
Ezt a könyvet nagyon sokan imádták körülöttem, amikor fénykorát élte, és természetesen én is be akartam állni a sorba, nehogy lemaradjak már a jóról. Aztán végül sose jutottam el hozzá, most meg már hót ziher, hogy nem venném a kezembe, mert pontosan olyan könyvnek hangzik, amit ki nem állhatok: nyávogós, hisztis kiscsaj, ponyvaerotika, irtózatosan bugyinedvesítő pasik, és mindezt egy férfi tollából, aki ráadásul soha nem volt szimpatikus a közösségi tevékenységei alapján. Úgyhogy ment is a levesbe. 



Kresley Cole: Poison Princess – A méreghercegnő
Ennek a könyvnek nagyon izgalmasnak hangzik mind a címe, mind a fülszövege, és az angol borító is mesés (jó, oké, az új), emellett persze a magyar borító tipikus ásításra buzdító unalmas könyvmolyképzős YA regény szagú. Le se tagadhatná magáról a könyv, hogy valószínűleg idegesítő picsogós vagy végtelenül buta a főszereplő lány és hogy a srác valószínűleg valami gyenge bad boy trope valódi megtestesítője, és néhány értékelés elolvasása után ez a rossz érzés úgy-ahogy meg is lett erősítve, ezért inkább levettem a listámról. Manapság már nagyon intoleráns vagyok a gyenge YA-kkal, ezért nem merem megkockáztatni.


Sarah J. Maas: Üvegtrón
A jó öreg Üvegtrón sorozat... nem mondom, hogy soha nem fogom kezembe venni ezt a könyvet, de valószínűleg már évekkel ezelőtt el kellett volna olvasnom ahhoz, hogy teljes mértékben szeretni tudjam. Most már, a könyvet körüllengő sok botrány és rossz szájíz megtette a hatását és eléggé elvette a kedvem ettől a sorozattól, pedig annyian imádják! (Köztük pl. anyám is.) De félek, hogy nem tudnék elvonatkoztatni a negatív dolgoktól, amiket hallottam, és túlságosan is szemet ütnének, ezért még egy ideig halogatom, hátha később elfelejtem, miért is nem álltam neki mostanában...

Maggie Stiefvater: Shiver – Borzongás
Ezt a könyvet valamikor nagyon régen egyszer elkezdtem, de annyira lassú és vontatott volt az eleje, hogy körülbelül a negyedénél félbehagytam, mert nem tudtam vele haladni. De nagyon sokan szerették körülöttem, ezért megígértem, hogy egyszer adok majd még egy esélyt neki, csakhogy ez sose érkezett el, most meg már eléggé kétlem, hogy tetszene. Pedig régen még emiatt a könyv miatt regiztem egy vérfarkasos szerepjátékos oldalra is. : D Régi szép idők....




Leiner Laura: Akkor szakítsunk
Igazából nem csak ez, hanem LL összes könyve ide jöhetne, ami nem a SzJG, ugyanis egészen kétlem, hogy az utolsó SzJG köteten kívül lesz más LL könyv, amit el fogok olvasni. Régen nagy kedvencem volt az említett sorozat, jószerivel imádtam (bár az első két köteten) még nagyon szenvedősen rágtam át magam), ám volt egy nagyobb szünetem a 6. és a 7. könyv között, ami idő alatt kissé változott az ízlésem, és sajnos rájöttem, hogy közel sem élvezem ezt már annyira, mint anno. Már túl gyerekesek nekem ezek a könyvek, és Leiner Laura stílusát ismerve valószínűleg a többi könyvével is hasonló problémáim lennének, ezért inkább megkímélem magam az ilyesféle szenvedéstől.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése